Turunçlu Günler

29 Kasım 2005

balkondan yagmuru seyretmeyi ozledim

Su Tallahasseedeki pencere kabizligini anlamadim gitti. (hadi tum amerikaya genellemiyeyim simdi)Umumi binalarin %5 kadarinda pencere hic yok, mesela benim calistigim binada..sabah iceri girdikten sonra, disarda firtina mi kopmus, hortum mu gecmis haberiniz olmasina imkan yok. %95 kadarinda pencere var ama acilmiyor, daha cok cam var diyelim, acilmayan pencereye ben pencere bile demem. bu penceelerin hicbir fonksiyonu yok, cunku tek olasi amaci disari bakmak olan pencerece bozmalarinin jaluzilerini simsiki cekilip hicbir sekilde acilmiyor.
Evlere gelince, evlerin cogunda cam+pencere ayrimi yok, daha dogrusu cam yok. Turkiyedeki evleri dusununce; salonda mesela bi duvar tumden cam olur, bu camlardan da 2 ya da 3 tanesi acilir degil mi? iste burda oyle degil, penceresiz cam yok pek... Tul perdenin sanirim ne oldugunu bile bilmiyorlar, perdenin esamesi okunmuyor gavur ellerde..
eser miktarda olan penceler simsiki kapatiliyor onune de simsiki jaluzi cekiliyor, ve hatta eger mumkunse onune dolap falan koyuluyor..

Acin pencereleri ulan...iceri hava girsin, yagmur kokusu girsin..

Bi de ben balkondan yagmuru seyretmeyi ozledim....

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa