Turunçlu Günler

28 Haziran 2007

Stumbling on Happiness


Az once televizyonda en sevdigim programlardan biri olan The Colbert Report'u seyrediyordum ki, kitap tanitim konugu olarak Daniel Gilbert diye bir adam cikti. Kitap ilk bakista, isim itibariyle de, ikinci sinif bir self-help kitabina benziyordu, ama adamin konusmasi Steven Colbert'i bile zor duruma dusuren zeki ve hizli cevaplariyla ilgimi cekti..Google ile arayinca, Harvard'da psikoloji profesoru oldugunu ve kitabin da bir self-help kitabi olmadigini anladim. Kitabi daha okumadim tabii ki ama, bayagi ilgimi cekti simdiden. Ucakta okumaya cok uygun bi kitaba benziyor. Okuduktan sonra izlenimlerini de buraya yazacagim..

Bu arada Daneil Gilbert amcanin Harvard'daki Lab sayfasi da cok hos, ziyaret etmeye deger.

2 Yorum:

  • E madem oyle biz de bu konuda calisalim. Turkiyede mutluluk konusu hemencik popuer olur, cunku kimse mutlu degil. Sen de ODTU lu profesorden mutluluk tarifi diye tv bultenlerine cikarsin vallaha :))

    Blogger Nart Bedin Atalay adlı yazara göre, saat: 28/6/07 11:42  

  • Kitabi blog'uma koymamin ustunden 12 saat bile gecmeden gizli gizli alip salondaki sehpanin ustune supriz olarak koyan abliskoma tesekkur iderim :)))
    Supriz-seven bir insan oldugumu fark ettim...ne kuselmis mini-suprizler !!
    Derhal okuyup mutluluk konusunda ahkam kesmeye baslayacagim :P

    Blogger Turunç adlı yazara göre, saat: 29/6/07 03:30  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa