Turunçlu Günler

31 Mart 2006

sonunda rekorlar kitabina ben de gecebilecegim

Kucukken cok ozenirdim Guinness Rekorlar kitabindaki insalara, en cok yumurta yiyen adam, en uzun sacli kadin, en uzun sure opusen cift, en buyuk cikleti cigneyen kiz...Acaba girecek olsambu kitaba ben hangi dalda girerim diye dusunurdum.Yasim ilerldikce, en cok tembellik yapma, televizyon seyretme, banyoda en uzun sure kalma, bir seyi en uzun sure idda etme gibi konulardaki performansim bayagi umit verici olsa da herhangi bir rekora imza atamamistim. Ama su anda yine bit umut isigi belirdi, en kisa zamanda sifirdan proposal yazma, veya bir gunde en cok makale okuma konusunda iddialiyim.

Allah (ya da bu izin verme islerine kim bakiyorsa) izin verirse, eger yarin tez onerimi teslim edecegim ve tamitamina 7 gun icinde yazmis olacagim... Tekmili birden 25 sayfa dile kolay. Ama bu sefer sinir tanimayan eylemsizligimin ya da erteleme davranisimin bunda bir etkisi yok, yani tamamem masumum. Tez onerimi begenirlerse beni karin tokluguna calistiracak olan kurum, a.k.a .bursverenlerim, bana sadece bir hafta zaman tanidilar malesef bu prposalim hazirmamam icin. Uzun hikaye.... Ama onemli olan:

-Acaba Mine tez onerisini zamaninda bitirebilecek mi?
-Bitirse bile bir seye benzeyecek mi?
-Acaba ne gibi terlikler onu bekliyor?

Butun merak ettikleriniz yarin bu kosede.....

4 Yorum:

  • bence pofuduk terlikler onu bekliyor...

    Blogger Nart Bedin Atalay adlı yazara göre, saat: 1/4/06 20:35  

  • ben okurun zeki cevik ve dikkatlisini severim... pofuduk terslikten iyidir....

    Blogger Turunç adlı yazara göre, saat: 2/4/06 10:59  

  • önerinin kabul edilmis olmasi ve getirdigi heyecan nicin burada tum dunya ile paylasilmiyor...

    heyecan paylastikca artarmis...

    Blogger Nart Bedin Atalay adlı yazara göre, saat: 14/4/06 16:59  

  • selam Mine,
    Selda bahsetti blog sayfandan. Eglenceli okumak. Geciktirme konusunda ben de gayet iddialiyim. Proposal konusunda kolayliklar diliyorum.
    Firat

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 6/9/06 20:02  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa