Turunçlu Günler

29 Haziran 2007

VISTA: Microsoft'un en son GAF'i



Yaklasik 2 ay once aldigim yeni laptop'um default olarak Windows Vista- Home Premium Edition ile geliyordu. Tez yazmanin da verdigi telas ile gayet yetersiz (simdi anliyorum, ah ah) bir arastirma ile, bir dezavantajini bulamadigim icin Vista'li bilgisayarimi ismarladim: Cok pismanim...

En cok kullandigim ve gercekten ihtiyacim olan hicbir program vista ile calismiyor:
1- Skype: Cogu arkadaslarimla tek baglanti aracim
2- SPSS: Istatistik analiz programim ( Vista icin cikardikalri hotfix eklendiginde bile calismiyor)
3- E-prime: Deney design programim (Vista icin yeni bir versiyon cikarmayacaklarini acikladilar)
Kimbilir daha karsilasmadigim neler????

Bu da yetmezmis gibi, wireless internetim devamli gidip geliyor, kucuk bir arastirma ile bunun cok genel bir sorun oldugunu uzulerek ogreniyorum. Bilgisayarim cok hizli olmasina ragmen, kagni hizinda calisiyor, WMP acilmasi bile 10 saniyeyi bulabiliyor, ne yazik ki bu da cok genel bir sorun.

Velhasil, Windows Vista'yi kimseye tavsiye etmiyorum, en azindan henuz. ODTU'ye dondugumde de hemen bir XP edinecegim, ve Pardus'a da isinmaya calisacagim. Isin kotusu, eger OS'imi degistirmem gerekirse, SPSS'i tekrara yuklemem mi gerekecek? Oyleyese eger, .ictigimin resmidir... ODTU'de SPSS'in hangi versiyonu var? Ya da var mi?

Hani ben yazin datalarimi analiz edip, makale yazacaktim?? Ne olacak ulan simdi? Feci sekilde sinirim bozuk :((

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa