Turunçlu Günler

30 Mayıs 2006

New York sokaklarindaa....

Yaklasik iki senedir yasadigim, her saniyesinden nefret ettigim, ve her santimetrekaresinden de nefret edecegimi dusundugum bu memleketin baska bir yuzunu gormek beni pek sevindirdi...
Amerikanin koyunde yasadigimi biliyordum da bu kadar da farkli olacagini dusunmuyordum. Insan gormeden tahayyul edemiyor. Benim en fazla dusnunebildigim ayni insanlari toplayip cok buyuk bir sehre koymakti...Iinsanlar da ne kadar farkliymis...

Floridadan ne kadar nefret ediyorsam New York'a da o kadar bayildim, hastasi oldum hatta... Iki senedir amerikanin suc seviyesi cok dusuk kucuk bir kasabasinda-- heryer tertemiz duzenli, insanlar devamli gulumsuyor--- yasiyor olmamama ragmen kendimi en guvende New York'un ara sokaklarinda kaybolurken hissetmem ne kadar garip. Ilk defa kendimi bulundugum yere ait hissettim, o kadar dogal geldi ki gordugum hersey, duydugum hersey sanki yillrdir orda yasiyormsum gibi dogaldi...

Tek basima dolasmaktan pek hazzetmeme ragmen, New Yorkta tek basima dolanirken bile o kadar mutluydum ki..ne yazik, su sicaktan beyni erimis insanlarin memleketi Florida'da tikilip kalmis olmam....

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa