Turunçlu Günler

6 Eylül 2006

Deadline'a 15 kala yeniden.....

Unlu kose yazarlari 20 yil once yazdikalri kose yazilarini (buyuk ihtimalle tembelliklerinden, ama o ayri bir yazi konusu) yayinalyip inceden mesaj verirler ya Turkiye "biraktigim yerde otluyor" diye...

Ayni sekilde benim icin de generik bir blog yazisi yazilip itina ile her deadline'dan once isitilip yayinlanabilir. Hemen ana hatlariyla yaziyi belirleyelim: Ilk onemli nokta pismanlik olmali, yazi mumkunse pismanlik kokacak...sonra bir sure ice bakis yontemiyle kisinin (ben) vay ne kadar essek oldugundan, hic mi deneyimlerden bisey ogrenmediginden dem vurulacak..sonra dagilan paramparca olan ego'ya hafifce ayar vermek icin; "yaparsin sen" "aslansin", "neler yaptin sen kocummm bee" gazlari verilecek...sonra da tekrar karakter, tembellik, eyelmesizlik, adam sendecilik temalari islenecerek konu baglanacak...
ama en onemlisi de bu yazidan hiicccc bi ders almamaya dikkat edilecek...

aslanim ben kaplanim ben yaparim ben...heyttt be tutmayin beni.....

2 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa