Turunçlu Günler

17 Eylül 2006

Acik Mektup

Evde yalniz oldugum, nemli, sicak bir yaz gecesinde karanlik banyoya pusu kurarak benim once odumu koparan ve sonra delikanliliga sigmayacak sekilde lavabo dolabinin altindaki delige saklanan kalles hamam bocegi sana sesleniyorum....Yiyosa cik oglum oldugun yerden oyle korkutup kacmak delikaliliga yakisir mi be!!!

Seni yarin gece, duelloya davat ediyorum, silahini secebilirsin, ben seni bir adet terlik, ve 5 kutu shelltox ile bekliyor olacagim, umarim antenlerin ve kanatlarin disinda bir silah getirecek kadar akillisindir. Ama eger bu yaziyi okuyacak kadar akilliysan herahalde silah getirecek kadar da kafan calisiyodur.

Sana 24 saat muhlet..Seni saat 12.00de tuvalet cikisinda bekliycem...Saat 12'yi vurdugunda, kozlar paylasilacak, devran donecek, zurna zirt diycek.......

Sana burda yasamayi haram edecem artik....

2 Yorum:

  • Bende hamam bocekli ruyalar gordum dun gece. Sari bir taneydi, orta boy. Birkac hamlede oldurdum. Sende yatakta yatiyordun. Pezevengin bocegi ruyalarimiza girdi vallaha.

    Ablisin

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 18/9/06 00:34  

  • böcekle böcek olma derim

    Anonymous Adsız adlı yazara göre, saat: 3/11/06 19:04  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa