Turunçlu Günler

21 Temmuz 2007

Film manyagi olcam

25 Ekim- 04 Kasim 2007: 4. Guz Film Festivali
02-23 Kasim 2007: Avrupa Filmleri Festivali

Elimde olsa simdiden kombine biletlerimi alicam gitcem kotuguma oturcam... 3 sene aradan sonra sinema keyfime biraktigim yerden tekrar baslamak beni simdiden heyecanladiriyor. Pildurcun'umu da yanimda surukleycem her filme...Cok ozledim her Persembe (acaba hala Persembe midir?) SineTek...sezon bileti...hep ayni koltukta oturma...icimiz bayila bayila inatla damardan aldigimiz Bergman'lar...saygili sinema seyircisi..
Yine mi nostalji yaptim nedir?
Hadi hayirlisi....

3 Yorum:

  • Yav şu sinemanın yerine bilmi, fenni, matematiği koysan fezaya uçacan haberin yok ben ona yanıyorum :P

    Blogger Nart Bedin Atalay adlı yazara göre, saat: 21/7/07 19:07  

  • Seni de zorla "Ucan Supurge Film Festivali"ne goturdugumde, ikimiz de supurgeye binip fezaya ucariz :P

    Blogger Turunç adlı yazara göre, saat: 21/7/07 19:14  

  • daha cooook yazmalisin her konuda : ) neden 3 yil ara verilmis buraya bakim?

    Blogger zippididuda adlı yazara göre, saat: 20/10/10 14:03  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]



<< Ana Sayfa